Společnost ARBES Technologies, významná společnost na trhu IT rozšiřuje svůj tým vývoje o nové kolegy.
Naším cílem je dodávat klientům nejlepší bankovní řešení včas a ve vysoké kvalitě. Chceme být nejlepší a proto je našim cílem týmová spolupráce a podpora profesního i osobního růstu všech členů týmu.
Nabízíme více, než jen zaměstnání. Budete mít příležitost pracovat na zajímavých projektech a stát se členem týmu, kde umíme nejen pracovat, ale i žít.
Náplň práce
Co bude Vaší prací?
Pro spolupráci s našimi klienty je skvěle zvládnutý projekt zásadním. Proto hledáme projektového manažera, který bude klíčovým členem našeho týmu, úspěšně ve spolupráci s týmem vývojářů, analytiků a testerů zrealizuje přidělené projekty a pomůže vybudovat vztah s klientem.
KOMPLETNÍ ZODPOVĚDNOST ZA ŘÍZENÍ PROJEKTU
• termíny, rozpočet, kvalita
• analýza a vytvoření plánu a rozpočtu projektu
• řízení a hodnocení průběhu projektu
• vyhodnocení ukončeného projektu
ŘÍZENÍ PROJEKTOVÉHO TÝMU
• výběr členů projektového týmu
• delegování úkolů, pravomocí a zodpovědností v rámci projektového týmu
• řízení a kontrola práce členů projektového týmu
• hodnocení, odměňování a rozvoj členů projektového týmu
ŘÍZENÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
• průběžná komunikace a udržování vztahů s klíčovými partnery na straně zákazníka
• koordinace aktivit projektu se zákazníkem
• průběžné hodnocení projektu se zákazníkem
• řešení eskalací během projektu
• identifikace dalších (nových, budoucích) obchodních příležitostí u stávajícího zákazníka
SPOLUPRÁCE S ŘEDITELEM DIVIZE
• prioritizace a posouzení realizovatelnosti navrhovaných projektů
• analýza a návrh řízení rizik u navrhovaných projektů
SPOLUPRÁCE S OBCHODNÍM ODDĚLENÍM
• na přípravě nabídek
Požadujeme
Co je pro nás důležité?
VAŠE ZKUŠENOSTI
• min. 2-3 roky praxe s vedením SW projektů na straně dodavatele - podmínkou
• zkušenost s řízením velkých projektů 500 MD+
• předchozí zkušenosti z finančního sektoru podmínkou
• zkušenost s vedením projektového / vývojového týmu - výhodou
VAŠE ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
• znalost anglického jazyka slovem i písmem
• dobrá orientace na trhu IT a technické znalosti, znalost finančního segmentu - podmínkou
• samostatné rozhodování, orientace na dosažení výsledků
• klientský přístup
• samostatné rozhodování, orientace na dosažení výsledků, tah na branku
• VŠ vzdělání technického či ekonomického směru
• řidičský průkaz sk. B.
VAŠE JÁ
• přirozenost
• empatie
• chuť se učit a růst
• přátelský, ale profesionální přístup
• týmový hráč
• smysl pro humor
Nabízíme
Máme Vám co nabídnout:
Víme, že lidé jsou to nejcennější, co naše společnost má. Protože si velice vážíme jejich práce a času, nabízíme jim více, než jen mzdu:
• zaměstnání v expandující a ekonomicky silné společnosti
• tým skvělých odborníků
• možnost podílet se na úspěšném rozvoji společnosti a produktu
• zajímavou a dynamickou práci, zajímavé projekty
• možnost profesního a osobního růstu, rozvoj kariéry a motivující finanční i nefinanční ohodnocení
• týden dovolené navíc
• příspěvek na stravování
• občerstvení na pracovišti - káva, mléko, čaj, voda, ovocné šťávy
• očkování proti chřipce
• příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
• příspěvek na sport
Informace k průběhu výběrového řízení:
• Výběrovému řízení se budu věnovat v týdnu od 20. 10. 2014, kdy začnou probíhat pohovory. Těším se na Vaše životopisy.
• Pro náš tým by bylo ideální, kdyby náš nový kolega mohl nastoupit co nejdříve.
Kontaktní osoba
Jméno | Jiřina Máčelová |
jirina.macelova@arbes.com | |
Telefon | 241010111 |